HULP NODIG?
-
U wilt graag een probleem melden of een vraag stellen?
Om u zo goed mogelijk verder te helpen, voorzien we meerdere hulpmiddelen afhankelijk van de aard van uw vraag of probleem.
-
Uw vraag betreft de toegang tot de DB2P-toepassing :
- De beveiligde toegang tot het netwerk van de sociale zekerheid of User Management
- De registratie van uw onderneming in het User Management
- De aanstelling van een Verantwoordelijke Toegang Entiteit (VTE) of Lokale beheerder
- De creatie van een technische gebruiker
- Het aanmaken van gebruikers voor de online DB2P-toepassing
- De communicatiekanalen en fysieke verbinding
- Uw aanmelding op de online DB2P-toepassing
- Een probleem met uw e-ID
Aarzel niet om telefonisch contact met ons op te nemen op het nummer 02/290 28 41 of online via dit contactformulier.
-
Uw vraag betreft de opvolging van uw aangiftebestanden via batch zoals o.a:
- Het overmaken van aangiftebestanden in XML formaat (structuur, naamgeving, folder,…)
- Een negatieve ACRF ontvangstbevestiging
- Het niet ontvangen van een ontvangstbevestiging
- De status van verwerking van uw aangiftebestand
Aarzel niet om telefonisch contact met ons op te nemen op het nummer 02/290 28 41 of online via dit contactformulier.
-
Uw vraag betreft de inhoud van uw aangifte:
- Uw aangifteverplichtingen en aangiftetermijnen
- De aangifte-instructies
- Het XSD-schema
- De inhoud van een aangifte(bestand)
- De inhoud van een antwoord(bestand)
- Een anomalie
- De online DB2P-toepassing (bv. een foutmelding, een probleem bij het invullen van gegevens, onduidelijkheden, …)
- Het opladen van PDF-documenten
- De identificatie van een aangeslotene
U kan ons contacteren op volgend e-mail adres: db2p@sigedis.fgov.be.
-
-
Wenst u op de hoogte te worden gehouden van de verdere ontwikkeling van het project?
Stuur ons een e-mail om u aan onze mailinglijst in te schrijven. Om op de hoogte te blijven van de nieuwigheden betreffende de regelingen voor werknemers, schrijf u in op de RSS-feed.